Back home

        Tid: 20:30:09 Datum: 2008-04-08
Nu är man hemma igen och nu ska man stanna hemma. :P
Det är snart dags för sängen, för jag har varit uppe sedan ca 05.15, så nu börjar ögonen kännas tunga.

Föreläsningen ikväll var intressant och den fick en till att börja tänka hur man är som pedagog. Hur man är i mötet med barnen och hur man löser olika situationer. Det var kanske inte en föreläsning jag gärna lyssnar på en gång till, men för en kväll var den okej.

Nej, idag får ni nöja er med en väldigt dålig uppdatering.
Får försöka bättra mig imorgon, men då jobbar jag till 16.15... så det blir inte förrän därefter.

Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0