Irriterande telefonförsäljare

        Tid: 11:29:48 Datum: 2010-12-22

Dialog med telefonförsäljaren

Telefon: Hej, mitt namn är Sara. Jag söker Benny?
Jag: Han är på jobb.
Telefon: Okej, då återkommer jag.
Klick (hon lade på luren i örat på mig)

Jag blir så arg och irriterad på telefonförsäljare! Jag tror säkert att minst 2-3 stycken ringer per dag. Många av dem är också otrevliga, som t ex personen ovan. Hur svårt är det och vara trevlig och åtminstone säga hejdå innan man lägger på luren? Många av dessa telefonnissar har också svårt för att acceptera ett nej. Vad är det som är svårt med ordet NEJ? Det är tre enkla, små stavelser - N E J

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: eantonia

Men de gör ju bara sitt jobb :) fast ja de skulle ju kunna säga hejdå åtminståne.. :)



svar: exakt! :)

2010-12-22 @ 15:13:16
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Haha, det är det :)

2010-12-22 @ 15:57:39
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: anette

Hej Petra. Ring och anmäl ert tele nr till Nix då slipper du samtal från telefonförsäljare.

2010-12-23 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0