Söndag 2010-09-12

        Tid: 10:43:50 Datum: 2010-09-12

Hej söndagförmiddag! Jag ligger i soffan för tillfället och kollar på film med min brors ena dotter. Vi var uppe hos honom igår och då ville hon följa med oss hem över natten, så nu ligger vi och tittar på Snow Dogs. Jag känner mig inte riktigt kry idag... vet inte om jag håller på och bli sjuk. Jag tror förvisso inte det.

Igår var jag på hundutställning, på Sofiero. Grannen skulle ställa ut sin ena berner sennen, så självklart befinner man sig på plats. :) Bliss är en helt underbar berner sennen. Hon påminner mig om Fatika. Jag blir så glad när jag ser henne och det är så mysigt att klappa och kela med en berner igen.

Jag funderar på och bege mig till Plantagen lite senare. Är sugen på och kolla efter lite nytt och jag har inte varit där på ett tag, så vi får se om det blir en tur dit senare.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Hej gumman!

Å vad mysigt med att hon ville följa med faster hem.

Usch, hoppas du inte blir sjuk.



Åh de där hundarna är underbara=)

2010-09-12 @ 13:26:28
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Sophie & Linn

Vill du veta om någon gillar dig?

kolla isåfall på bloggen :D

fin blogg du har föresten :)

2010-09-12 @ 17:27:37
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Var ni på plantagen något? Imorgon e det ny vecka o massor att stå i. Ska ringa doktorn o få en tid i veckan så han kan titta på foten på tisdag e de ju begravning o på torsdag ska jag lämna bilen o se om de hittar felet. Men nu e de dags att sova om de går. Har blivit en vana att vara uppe till et två på nätterna o titta på tv :P Kram

2010-09-12 @ 23:34:30
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0