Höstjacka

        Tid: 08:18:43 Datum: 2010-09-10

Jag har suttit på diverse hemsidor nu och letat efter en höstjacka som jag kan ha när jag är ute och gå i b la skogen. Jag vill väldigt gärna ha en s k softshelljacka, men de verkar vara väldigt eftertraktade på de sidor som råkar ha normala priser på sådana. Jag vet att det finns på Stadium, men jag tycker att det är lite för dyrt med 1200:- för en sådan jacka. Ja, för vilken jacka som helst egentligen... snål som jag är. :P

Har ni något bra tips på vart man kan hitta en bra höstjacka som gärna är både vind- och vattenavvisande till ett rimligt pris.. ni får gärna skriva en kommentar då till mig. Jag skulle bli väldigt tacksam!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0