Tisdag

        Tid: 09:01:09 Datum: 2010-10-26
Godmorgon!

Nu har jag precis ätit frukost som idag bestod av havregrynsgröt (blä, men nyttigt), en kopp te, ett glas juice och ett kokt ägg. Mår nu lite illa, men det beror på att jag inte är van vid och äta någon frukost och inte heller någon nyttig sådan. Brukar vara den måltiden jag hoppar över, men denna veckan har jag satt upp som mål att jag ska äta frukost varje morgon.

Idag blir det en runda in till stan då håret ska få en runda utav saxen. Jag klipper mig ungefär varannan månad, men det är alltid bara topparna jag klipper. Jag är ganska tråkig, men jag vill ha långt hår igen. Ibland saknar jag dock min tuppakam, men det får stanna vid saknad.

Jag ska försöka hitta vit eller grå tråd till symaskinen också. Var på Ikea förra veckan och hittade då tyg som jag ska ha till kuddar i hallen. Trodde jag hade tråd hemma, men inte. Var inne på Hemtex i söndags, för jag trodde att de åtminstone skulle ha... men icke. De föreslog att jag skulle kolla på Bauhaus, så jag får väl försöka göra det.

Nej, nu ska jag fortsätta göra mig klar så jag är klar när mamma kommer vid 10.00.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0