Söndag

        Tid: 19:46:32 Datum: 2010-10-17

Hej hej vänner! Så kallt det har blivit ute om kvällar och nätter nu. Kvällarna spenderas därför oftast nerbäddat i soffan med favoritfilten och en massa tända ljus. Hjärtat ligger och tittar på Sällskapsresan, så jag ligger och småtittar på den.

Vi har hunnit med en del under dagen också. I förmiddags kom min ena bror och hans barn på besök. När de sedan kört hem igen, gjorde vi oss iordning och begav oss till Familia för och byta ett par jeans som var för stora för hjärtat. Kom hem med en flanellpyjamas, så inatt ska jag nog inte behöva frysa. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: emma

Det förstår jag! Jag ska ta bort lösenordsskyddet på bloggen där designen ligger så ska du få sen den, okej? :)

2010-10-18 @ 08:19:25
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0