Renovering fortsätter

        Tid: 08:49:58 Datum: 2010-10-01

Igår började vi renovera vårt kök och det är allt annat än lätt. Det tar verkligen tid och man stöter på det ena problemet efter det andra hela tiden. Men... jag får försöka fokusera på bilden av hur det förhoppningsvis kommer se ut när vi är färdiga.

Idag ska vi iväg och köpa en ny gipsskiva eftersom den gamla försvann med kakelrivningen igår. Så dagens projekt i köket består av att sätta upp en ny skiva, spackla den. Vad som sker efter den idag är inte riktigt bestämt. Jag ska se om jag kan börja måla våra köksluckor också. (vi kör en budgetrenovering)

Nej, nu ska jag byta om och sedan iväg.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Så ja nu fungerar det =) Undra vad som var fel. Ska bli skoj o se ert kök sedan när det e färdigt =) Nu ska jag köra till mamma o pappa o spendera min kväll där. Då patrik har parkerat framför datan nu. Kram

2010-10-02 @ 15:16:06
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; hehe okej, "Love the way you lie" tänker du på då eller? :) Ja det är riktigt bra, gillar Eminem.

2010-10-03 @ 16:58:40
URL: http://ldg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Haha tröttnar aldrig på shopping :p Jasså ni tyckte inte om den? Det gjorde inte patrik heller. Det ända jag inte gilar var att de där dajmbitarna inte smälter utan lägger sig på botten. Men oboyoman som jag e tyckte jag det var gott o grävde upp daimen med skeden.Haha

Nä tror inget bord får följa med hem idag. Ska vänta till nya konkurrenten till ikea i malmö öppnar o se om det har något bra erbjudande =) De öppnar om en månad. Vad ska du hitta på idag? Lust att ses i morgon? Kram

2010-10-04 @ 09:24:40
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Åh jag gillar den mörka oboyen med skrattar. Nu e jag hemma o trött som bara den. Ska vila en stund nu. Men jag kan komma till dig i morgon om du vill. Ska ändå ner i huset o se om jag kan hitta den förbaskade servisen någon stans :S. Kram

2010-10-04 @ 17:04:10
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0