Dag 3: Mina föräldrar

        Tid: 15:18:00 Datum: 2010-11-20

Min mamma heter Carita och min pappa heter Leif. Både min mamma och pappa har sina rötter i Gantofta, utanför Helsingborg. Min pappa har också rötter ifrån Norge, då min farfar är norsk. Detta gör att jag har en del norskt påbrå också och det är jag stolt över.

Mina föräldrar har varit tillsammans sedan ungdomen, närmare bestämt 1968. De gifte sig sedan 1974.  
-73 fick de min äldsta storebror, -75 fick de min näst äldsta bror och -84 kom jag.

I mina ögon är mina föräldrar de bästa föräldrarna man kan ha. De har alltid ställt upp för mig och jag har alltid kunnat prata med de om allt. Har jag behövt hjälp, så har de alltid funnits ett samtal bort. Utan mina föräldrar hade jag inte klarat mig och de är de som hjälpt till att skapa mig till den jag är idag med värderingar och tankar.

Jag älskar mina föräldar och jag önskar de all lycka och välfärd som det bara går. ♥

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: kul, jag var oxå där på lördag :)

2010-11-22 @ 10:10:22
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0