Var ett tag sedan

        Tid: 19:20:56 Datum: 2010-03-10
Oj, så kasst med uppdateringar det har varit här i bloggen den senaste veckan eller något. Inget har hänt, jag lever fortfarande.. det är bara det att jag inte haft lust och blogga. Lusten, motivationen och inspirationen har helt enkelt inte funnits. Jag vet inte riktigt om den återkommit eller om detta bara är ett infall.

Imorgon ska jag iväg och handla inför helgen hade jag tänkt. Dessutom funderar jag på om jag ska städa ovanvåningen imorgon ockå, så slipper jag göra det på fredag också. Har redan tillräckligt och göra på fredag, då det är bakning och städning som stårpå schemat. Hade tänkt att jag skulle duka och göra allt klart redan på fredag inför lördag, så kan man sova längre på lördag och bara ta det lungt. :P På lördag blir det kalas hela dagen. Söndag vet jag inte än då jag inte fått svar på min fråga jag skickade iväg via ett sms tidigare ikväll.... På måndag tror jag att Sarah kommer på fika... och jag vet redan vad jag ska bjuda på. :P

Nu ska jag gå och bädda rent i sängen så att sambons sjukdomsbaciller inte sätter sig på någon av oss igen, då han lyckats blir frisk igen. Sedan är det dags för duschen och sedan tror jag att det blir sängen tillsammans med tredje boken av Twilight-sagan - Ljudet av ditt hjärta.



Jag kan passa på och dela med mig
av mina åsikter om de två nya glassarna jag har smakat ifrån GB.

Ben & Jerry´s glass tyckte jag inte alls om. Tyckte inte att det passade med nötterna i glassen och jag tyckte att den smakade salt.... av någon anledning. Kommer inte att köpa den igen.

Magnum Gold tyckte jag var helt okej. Det godaste var dock den gyllene chokladen utanpå. :) Det kommer dock inte bli någon favorit hos mig i sommar.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Jo, det fick bli så :) Lite kallt när jag skulle hem, men det funkade!

2010-03-10 @ 19:51:20
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Oh vad jag e nyfiken på den nya magnum glassen :)

Klart jag kommer på måndag o firar dig :) Vem har du bjudit på söndag?? Nu ska jag snart se fuskbyggarna. Kram

2010-03-10 @ 20:42:26
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Monica

hej! förlåt om det tog tid innan jag svarade på ditt sms men var iväg o kollade lägenhet o sedan åt middag.. Göm undan allt ömtåligt för nu kommer klåfingrige theodor oxå! haha

2010-03-10 @ 21:13:29
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

jaaa det är underbart ;D

2010-03-10 @ 23:06:19
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0