Vitsippa

        Tid: 08:52:16 Datum: 2010-06-04



Fredag, 4:e juni, idag vilket betyder att det snart är helg. Skönt med helg, för det betyder att hjärtat är hemma och jag slipper vara ensam. :) Tycker inte om att vara ensam speciellt mycket.

Hela denna helgen har jag och hjärtat planer. Imorgon ska vi åka till Bakken med min familj och bara gå och mysa. Jag åker ingenting, så därför får jag mest gå runt och mysa. :) På söndag ska vi på dop och på eftermiddagen ska vi fortsätta lite i vårt sovrum, så vi blir färdiga någon gång.

Idag hade jag tänkt att jag skulle försöka komma iväg en runda under dagen, sedan ska jag tömma mitt minneskort i kameran och lägga batteriet på laddning så det är fullt tills imorgon. Ikväll ska jag också tvätta och städa min bil eftersom vi ska köra med den till Danmark imorgon. :) Då måste den ju vara fin och inte så dammig och skitig som den är nu. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint med dop! Jag har varken varit pa dop eller brollop pa massor av ar insag jag precis.

2010-06-04 @ 12:11:08
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Ska ni gå på dopet ändå?? Hade jag varit dig hade jag skitit i det. Nu ska jag klippa gräset tror jag. Har egentligen ingen ork. Men det måste ju göras =) Kram

2010-06-04 @ 17:16:45
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Annika M Sriwanna

fin bild :)

2010-06-11 @ 20:39:43
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0