Utflykt?

        Tid: 10:32:07 Datum: 2010-07-06

Ligger i soffan och funderar på om jag ska dra med hjärtat på en utflykt idag. Det var planerat att vi skulle iväg, men nu vet jag inte riktigt om jag vill dit eller om jag ska dra med honom på ett annat ställe. Man får passa på nu när han är hemma och har semester denna veckan också, sedan blir man ensam om dagarna igen. :(

Jo, jag ska ta mig upp ur soffan och säga till honom att han får släppa det han håller på med och göra sig klar så vi kan köra. :)


Uppdatering: Efter en del velande ifrån min sida, så bestämde vi oss för och köra till Mölle och spela äventyrsgolf. När det var gjort, körde vi vidare upp till Kullaberg och tittade. Blev inte där så länge eftersom jag bara hade sandaler på fötterna och det är inte det bästa och gå med där uppe. Vi bestämde att vi skulle åka dit upp igen längre fram och att jag då skulle ha ordentliga skor med mig. :P Efter snabbvisiten på Kullaberg, körde vi ner till Höganäs och inom Ittala Outlet.... som enligt mig var allt annat än en outlet. Hittade en jätte fin skål som jag ville ha bitsocker i.... men inte för 499:-. (någon som vet var man kan hitta söta, fina sockerskålar och ha framme får gärna tipsa mig om det) Vårt sista stopp för utflykten var på Pannkaksladan i Höganäs och där blev vi också besvikna.

Dagen och kvällen avslutades med att vi tittade på Farsan (som enligt mig inte alls var bra) och så tv-tittande.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan

Du, skulle vi kunna ta ljuspartyt i augusti istället?

Mvh Åsa

2010-07-06 @ 13:20:14
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Skulle rekommendera vilken tisdag-torsdag som helst, så långt från löning man kan komma. :)



Hoppas ni kom iväg på någon spännande utflykt. :)

2010-07-06 @ 21:55:41
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Jag köpte inget som är direkt till kameran, utan jag köpte lite smycken och sådant som man kan utsmycka modellen med ;)

2010-07-07 @ 18:50:18
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: sabina

Hehe nej precis, i agree! älska jordgubbar!! :)

2010-07-07 @ 19:09:28
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0