Renovering pågår

        Tid: 12:55:24 Datum: 2010-07-02
Ja, vi renoverar igen. Men denna gången är det utomhus. Vi håller på och klä om vårt uterum, med hjälp av min pappa och ena bror. Min upg är att måla och det är faktiskt jobbigare än vad man tror. Men det är kul och se resultaten som blir av att byta färg ifrån en riktigt ful brun till stilrena och säkra svart.

Nej, nu får jag nog gå ut och hjälpa till igen innan de undrar vart jag tog vägen.
Vad gör ni själv denna varma sommardag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas att det blir så fint som ni tänkt er :D

kul å göra om!

2010-07-02 @ 23:56:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0