Om inte

        Tid: 23:36:45 Datum: 2010-07-10

Hade klockan inte varit så mycket och om jag inte hade varit så trött, så hade jag velat åka in till Hbg för och mötta upp Sarah och hennes sambo för lite biltittande. Men... jag är för trött och klockan är för mycket. Jag får slå en signal till henne imorgonkväll och prata lite skit och så får jag bege mig till henne en dag i veckan. Hon har ju semester nu, så hon vill kanske ha en massa sällskap..precis som jag.

Imorgon får vi fikabesök också. Hjärtats föräldrar ska komma hit en stund tidig eftermiddag och fika. Jag hade tänkt att jag skulle försöka baka något ur min nya kokbok som är Lelias nya - One more slice. Frågan är bara vad man ska baka om det är lika varmt imorgon som idag. Allt smälter ju... :(

Är jag den enda som tycker att det är för varmt och längtar till de sommardagarna det är lite svalare? Oftast känns det som om jag är ensam om och inte tycka om denna hemska värmen som kommit. Det enda som är skönt med den är att vi har varmt i poolen. Ikväll hade vi 24 grader och det var verkligen skönt och bada då kan jag tala om. :)

Nej, nu ska jag leta upp sängen och se om jag kan somna. Vi har så väldigt varmt på ovanvåningen, men vi kan ju inte ha öppet heller under natten eftersom man kan ta sig in då. Jaja... det ska väl säkert gå och somna ändå. Starta takfläkten på max. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: E M A . W O R L D

Härligt :D

2010-07-11 @ 10:55:47
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha du har fortfarande inte ringt :P Det skrev du i detta inlägget =) Klart vi måste ses. Men är upptagen måndag och tisdag vad jag vet nu iaf. Gud så trött jag är ska bara dammsuga sedan kommer jag nog att slockna. Kram

2010-07-11 @ 20:29:35
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

JAg gillar dina filmtips!



Å den här värmen är jobbig.

Det är läskigt att man inte vågar ha öppet då någon kanske tar sig in..man vet ju aldrig.



Kramar

2010-07-15 @ 01:33:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0