Ny dag, ny vecka, nya tag

        Tid: 08:16:07 Datum: 2010-07-26

Godmorgon! Sitter och funderar över mitt liv denna morgon och hur jag ska kunna ta tag i det.
När jag kommer hem har jag en hel del arbetsansökningar och skriva. Någon gång måste man väl få napp.... eller vad tycker ni? Är det kanske någon mer utav mina läsare som är arbetslösa eller som varit arbetslösa och sedan lyckats få jobb? Skriv gärna en kommentar eller ett mail. Kanske kan byta erfarenheter och tips. :)

Idag ska jag hämta min mamma, sedan ska vi ta tåget in till Helsingborg. Jag ska ta tåget. Känner redan hur ångesten börjar komma krypande... men jag ska klara det, för jag har klarat det tidigare. Mycket smidigare också och slippa bilen i Helsingborg. Slippa tänka på parkeringavgift - så snål som jag är. :P

I Helsingborg ska vi lämna in en gitarr och sedan ska vi väl gå in och ut ur en massa butiker. :) Funderar på om jag ska leta upp adressen till den där fotobutiken som tydligen ska ligga i Helsingborg. Ta en titt inom där och se vad där finns för något.

Vad ska ni själv hitta på idag?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Okej:) jag med.

kramkram

2010-07-26 @ 09:54:23
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej!

Förlåt för ett jättesent svar men jag har varit på semester i två veckor drygt så bloggen har kommit lite efter..



Vi köpte iaf rökt kött och lite godis på marknaden vi var på.. Hittade inget speciellt :)



Hoppas du har en bra sommar!

mvh Isabelle

2010-07-26 @ 21:45:45
URL: http://isabellees.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0