Såld på hus i väntan på...

        Tid: 21:31:57 Datum: 2010-01-26
Just nu ligger vi och tittar på Såld på hus i väntan på Paradise Hotel.
Just nu är de och tittar på en husbåt och den är verkligen fin, men jag skulle inte kunna bo på en....blir åksjuk. Vill man ha en sådan får man lägga runt 6 300 000:-. Det är väl billigt, så vi tar väl två med en gång. :P

Vad tror ni händer i kvällens avsnitt av Paradise Hotel? Vem åker hem? Vem vill du ska åka hem? Jag vill att Jackie åker hem, för jag tycker hon har blivit tråkig och titta på. Gråter för allt och tycker att det är jobbigt och vara där och då anser jag att hon ska åka hem. Dessutom tycker jag inte om att hon fixade så Stefan fick lämna igårkväll.

Jag älskar Paradise Hotel. ♥ Vad ska man titta på när det är slut?
Jag älskar sådana program som Paradise Hotel, Big Brother o.s.v.


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0