Ännu en...

        Tid: 11:23:48 Datum: 2010-01-14

....lista. :P Jag hittade denna här.

Åtta saker om mig själv:
1) Är du singel?
Nej
2) Är du lycklig? Ja, till och från
3) Är du uttråkad? Japp, just nu är jag
4) Är du ledsen? Ja, jag känner mig lite ledsen just nu
5) Är du italienare? Nej
6) Är du cool? Självklart :P Dock beroende på vem man pratar med
7) Är du från Irland? Nej
8) Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, de är de :)

Åtta saker om mitt kärleksliv:
1) Tror du på kärlek vid första ögonkast?
Nja, jag vet faktiskt inte.. attraktion möjligen
2) Har du någon gång blivit sårad? Ja, det har jag... riktigt sårad också
3) Har du någonsin tänk på samma kille/tjej flera gånger under samma natt? Ja, det har jag
4) Har du gillat en kille/tjej utan och säga något? Ja, vem har inte det när man var yngre
5) Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja, självklart... annars kan man kanske börja ifrågasätta sitt förhållande
6) Har du haft en hemlig beundrare? Nej, jag tror inte det
7) Är du kär? Inte direkt nykär, men visst kan man känna ett pirr i magen ibland :)
8) Vill du gifta dig? Ja, någon gång

Två alternativ:
1) Bilddagbok eller lunarstorm?
Helt klart bilddagbok, trots att jag inte har något utav de
2) Hår eller ögon? Ögon
3) Katter eller hundar? Hundar
4) Några få bästa vänner eller många vanliga kompisar? Få bästa vänner
5) Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
6) Utekväll eller romantisk hemmakväll? Självklart hemmakväll med sambon :)
7) Pengar eller lycka? Lycka
8) Dag eller natt? Nja.... dag
9) MSN eller mobil? Mobilen

Tio har du någonsin:
1) Blivit påkommen med och försöka smita hemifrån?
hahah Japp
2) Brutit nått? Nej
3) Gjort något du ångrar? Ja
4) Hoppat Bungee Jump? Nej och det lär aldrig hända heller
5) Ljugit för någon du tycker om? Ja
6) Ätit en hel tårta? Ja, under en och samma dag men inte på en gång
7) Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
8) Gjort bort dig offentligt? Ja, det har jag säkert
9) Gråtit när ett husdjur gått bort? Ja
10) Velat försvinna? Ja

Senaste:
1) Telefonsamtalet du ringde?
Till min sambo
2) Telefonsamtalet du fick? Bussgods i Hbg
3) Personen du var med? Sambon innan han körde till jobb imorse
4) Roligaste grejen som hänt? Inte en aning.... Måste ha varit igår iså fall när jag träffade Sarah
5) Personen du smsade? Sarah
6) Personen du tänkte på? Sambon
7) Personen du skrev till på MySpace? Använder inte det
8) Du kommenterade? Blir väl hos Sarah :)
9) Du tillbringade natten med? Sambon
10) Du kramade? Sambon

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(5)|
Kommentarer
Postat av: magda

Det är samma model på båda men det är två delar så man kan välja hur man vill ha de :)

2010-01-14 @ 12:01:38
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Martina Ehn

Hur är det med dig idag? Kram

2010-01-14 @ 12:03:49
URL: http://martinaehn.blogg.se/
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:19:11
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Else-Linn

Det var gott också, så otur för dig :) Du får köpa hem lite då? :)

2010-01-14 @ 14:03:20
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv: A jo håller med, kan inte påstå att videon direkt var rolig även om det var de som var syftet. Känns lite som att smutskasta deras produkter. Jag tycker ica är bra, alltid fräscht osv här.



Tack så jättemycket :) va roligt att du tyckte om blderna

Ha det så bra

Kram

2010-01-14 @ 15:07:53
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0