Minijulafton

        Tid: 16:25:04 Datum: 2010-12-22

Idag kom Sarah på besök och det var lika trevligt som alltid. :) Det blev en liten minijulafton för vår del då vi bytade julklappar. :) Jag öppnade mina idag och jag blev väldigt glad för det jag fick. Jag fick en kokbok som heter Stora boken om sött och gott, lite hudvårdsprodukter och en underbar mugg med en jättefin text om vänskap. Lägger upp bilder på det imorgon, för nu är det för mörkt för och ta några bilder.

Nu hoppas jag bara att hon ska tycka om det hon får utav mig lika mycket som jag tyckte om det jag fick utav henne. Jag är alltid nervös när jag ger bort saker, för jag är så rädd att personerna inte ska tycka om det jag köpt till dem.

Nu blir det ialla fall till att laga lite middag. Måste förvisso ner i affären innan och köpa det jag glömde igår.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0