Dag 6: Min dag

        Tid: 22:23:00 Datum: 2010-12-02

Min dag började med att jag vaknade runt 08.30. Gick ner och fixade lite frukost och en stor kopp te. Finns nästan inget bättre på morgonen än en stor kopp te med mjölk i. :) Satte mig med datorn i knäet i soffan och kollade runt på lite bloggar som jag brukar läsa.

Ringde mamma vid 10.15 och frågade om hon ville träffas på Ikea för lite shopping, så vid 11.00 möte jag henne där. Det blev en del shoppat inne på Ikea och sedan blev det en tur in på Väla också, där det blev shoppat lite mer. :) Vid 13.00 skildes vi åt och då körde jag hemåt. Plockade in grejerna när jag kommit hem och tände en massa ljus, då jag köpte en hel del ljus på Ikea idag. :) Kul och testa deras doftljus också, annars använder jag nästan bara PartyLites doftljus.

Sedan har jag tittat på Jon, Kate plus Eight, Förhäxad och Unga mödrar. Hamnade i soffan igen med datorn ett tag, tills hjärtat kom hem. Då bestämde vi oss för och köra ut en runda, så då körde vi till Familia och tog en kaffe (te för min del) och bara mös runder.

Kvällen och dagen har avslutats med mys framför tv:n. En helt okej dag. Kanske inte så händelserik, men det kan ju inte hända något spännande varje dag. :P

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0