1:e december tjugohundratio

        Tid: 14:04:26 Datum: 2010-12-01

Jag har lite svårt för att förstå att det är den 1:e december idag och att det endast är denna månaden kvar utan detta året. Vart tog detta året vägen egentligen? Vad jag har jag pysslat med detta året? Är jag nöjd med året som gått? Det är frågor jag inte tänker fördjupa mig i, men det är klart att det har hänt saker detta året som jag är både glad för och ledsen över.

Jag hoppas att 2011 blir ett bättre år och jag hoppas att det i mitt öde står skrivet en liten berner valp. :) Det är snart två år sedan jag miste min älskade Fatika och saknaden efter henne är fortfarande enorm, men jag längtar så efter en ny liten familjemedlem. Tyvärr har jag ingen bild på Fatika som valp på datan, så tyvärr kan jag inte visa hur söta små bernervalpar är. De är som små dunbollar. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, jag håller verkligen med dig!

2010-12-01 @ 19:09:47
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Cajsa

god kväll! allt bra?

2010-12-01 @ 20:52:02
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Tack så mycket, de kommer från en lokal butik här i sölvesborg men de är dessvärre köpta för snart tre år sedan.. men kan säkert hitta likande på cervera eller liknande^^ Söt tvättmedelshink du hittade då!

2010-12-01 @ 21:43:07
URL: http://satisfactioncreatedbycicci,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0