Söndag 2010-08-08

        Tid: 16:48:31 Datum: 2010-08-08

Söndag, regn, grått, trist. Det är i stort sett hur man kan beskriva denna söndag den 8:e augusti 2010. Igårkväll hade jag bestämt mig för att jag skulle packa min kamera och bege mig till Råbocka för och fota en del. Jag såg jätte mycket framemot det, så ni kan kanske ana min besvikelse imorse när jag vakna och det regnade och har så gjort i princip hela dagen.

Istället för min planerade fototripp, så plockade jag undan här hemma. Sedan var det en massa ärenden som skulle uträttas medans hjärtat bytade bromsar på sin systers bil. När jag kom hem ställde jag mig och bakade en kladdkaka som vi bjöd hjärtats syster + hennes familj på samt hjärtats föräldrar.

Visade hallen som vi tapetserade om förra helgen. Vi har ju köpt huset vi bor i utav hans föräldrar, så de var såklart nyfikan på resultatet. De tyckte att hallen blivit mycket ljusare och att det hade blivit fint. Ska se om jag kan knäppa lite kort en dag och visa här i bloggen. :)

Nu blir det till att laga middag, duscha och titta på tv.
Kommer att lägga upp ett filmtips också här ikväll, så kika in senare ikväll om ni är intresserade utav det.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej, hur är det idag? :)

2010-08-08 @ 19:36:19
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: Kul att höra :)

2010-08-08 @ 19:37:09
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0