Ont i magen och mår illa

        Tid: 08:18:27 Datum: 2010-08-20

Usch, kl 10.00 ska jag befinna mig i La. (är inte så överförtjust i La.) Ska på möte eller rättare sagt så ska jag på informationsmöte. Det är sådant man får gå på ibland när man är arbetslös. Inspirerande - det kan diskuteras, men det ska ialla fall handla om praktik. Har aldrig känt att jag fått den hjälpen jag behövt ifrån de - arbetsförmedlingen - och undrar om de kan göra det denna gången. Man kan ju alltid hoppas...

Efter informationsmötet blir det och bila till Helsingborg, eller rättare sagt lite utanför Helsingborg. Ska hem till Sarah en runda idag och snacka lite skit. Var ett tag sedan jag träffade henne, så det ska bli kul och ses igen. Jag hoppas bara att min huvudvärk jag hade igår, inte väljer och dyka upp idag igen. Dessutom hoppas jag att illamåendet och halsbrännan snart vill ge med sig också. :(

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta något och ha på mig och sedan ska jag göra mig en kopp citron- och ingefärste med mjölk i. Det får nog bli min frukost idag... eller så försöker jag stoppa i mig en knäckemacka med smör på också.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Infomöten är tråkigt. Men du får ligga på dem. Annars kommer de aldrig att hända något. Hoppas att du mår bättre sen. Ses om några timmar. Kram

2010-08-20 @ 08:34:26
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0