Kasta inte sten när du sitter i glashus

        Tid: 10:29:30 Datum: 2010-08-23

Måndag idag och det är redan v 34.
Läste någonstans att det bara är ca 4 månader kvar till jul. Var har detta året tagit vägen? Känns som om det bara var någon månad sedan vi firade nyår tillsammans med Sarah och Patrik. Vad har man gjort detta året?

Ialla fall... Måndag idag vilket betyder början på en ny arbetsvecka (för er som har ett arbete) och ännu en måndag för en annan att gå hemma. Jag har sökt 23 jobb på 12 dagar, så nu hoppas jag att någon av dem ska höra av sig och vilja träffa mig. Man kan ju alltid hoppas och hålla tummarna. :)

Ska egenligen plocka undan och så här hemma... men motivationen till det vill inte riktigt infinna sig just nu. Funderar istället på och köra hem till mamma och pappa en runda, sedan hem och ta tag i saker och ting här hemma.
Jag vill också avsluta detta inlägg med:

Kasta inte sten när du sitter i glashus.... det kan gå sönder.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Ja var har detta året tagit vägen. Har gått väldans fort. Jag håller tummen för att någon hör av sig från dina ansökningar.. Kram

2010-08-23 @ 10:54:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0