Godmorgon... eller

        Tid: 09:27:32 Datum: 2010-08-10

Vet inte om man ska skriva godmorgon eller godförmiddag. För er som jobbar så är det kanske bäst och säga godförmiddag och för en annan som precis vaknat är det bäst och skriva godmorgon.

Så fint väder det är idag, ialla fall för tillfället. Jag tycker det är lite jobbigt nu med vädret. Ena dagen regnar det, blåser och är kallt och andra dagen är det sol och varmt. Det är ett under att jag inte blivit sjuk utav detta ombytliga väder.

Idag ska det målas lite lister och så ska en list med krokar upp, så vi har någonstans att hänga vår nycklar. Jag håller tummarna för att mattan till hallen ska komma idag också..... men det är väl bara önsketänkande eftersom jag så gärna vill ha den. Förutom målande och skruvande, så ska jag hinna med en promenad och jag ska söka en del jobb. Någon gång är väl turen förhoppningsvis på min sida inom jobbfronten.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; hehe okej! Hur länge har du haft dom skorna du har nu då? :)

2010-08-10 @ 10:35:16
URL: http://ldg.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas att det går bra på jobbfronten :)

2010-08-10 @ 11:14:14
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Här är en som gott och blivit förkyld, går mycket sådant på jobbet nu...trist!!

2010-08-10 @ 11:25:46
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: patricia

godmiddag.för nu är klockan är över 12.dock gick jag inte upp nu :P

dom har öppnat upp det för att det har samlats mer under själv operationssåret.så nu har dom tömt och skrapat rent,nu ska det bara läkas igen.har varit en lång procedur för allting starta den 4 juli.och sen dess har jag varit hos doktorn allt från varje dag till varannan dag.

Hoppas er matta kommer idag till hallen,när får man se renoveringen?har ni fått färdigt sovrummet förresten?kram

2010-08-10 @ 12:11:20
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0