Get to know me a little

        Tid: 09:09:27 Datum: 2010-08-16
Du heter: Petra
Smeknamn: Gumman, hjärtat
Låt, som när du är ledsen, sörjer till: I will always love you med Dolly Parton
Beroende av: Närhet, familj
Vad tror folk om dig: Att jag ofta är ledsen och nerstämd
Stämmer det: Periodvis
Vad får du oftast komplimanger för: När jag skapat något
Hur imponerar man på dig: Man står för den man är, man är rak och ärlig, omtänksam, tänker på fler än sig själv
Brukar du skratta för dig själv: Det händer
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Okej :-) Kram
Var bor du: Utanför Helsingborg
Trivs du där: Ja, bättre än jag trodde från början
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.. Hej eller Hej, det är Petra
Vem ringde du senast: Kommer inte ihåg
Vad sa den du senast pratade i telefon med: Kommer inte ihåg
Antal timmar sömn inatt: ca 8,5 tim
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Ja, oftast
Hur känner du dig nu: Nere, trött, sliten, illamående
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Vad saknar du: Sambon som kommer hem om ca sju tim, min älskade Fatika och våran älskade kise
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var okej
Favoritdryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00-22.30
Är du blyg: Ja, i vissa situationer
Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag är lite sugen på och börja simma och styrketräna igen
Tror du på kärlek vid första ögonkast: Nej, men att man blir attraherad av någon
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex
Är du nöjd med ditt liv: Nej
Är du bortskämd: Ja, till en viss del
Vad gör du imorgon: Målar trappa i hallen och ev träffar en vän
Vad är det värsta du vet: Ensamhet och svek
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja
Vad är det finaste du fått: Min mormors förlovningsring som hon fått utav min morfar
En speciell dag du minns: Natten jag var tvungen att avliva min älskade Fatika och dagen jag var tvungen och avliva våran älskade kise
Du samlar på: Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Allra först ringer jag min mamma
När grät du senast: För någon dag sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala på huslånet, köpa en ny bil och ett helt nytt kök... samt en berner sennenvalp. :)
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Absolut
Är du musikalisk: Tyvärr inte
Vad dricker du helt när du är törstig: Beror på vad vi har hemma
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du någon gång gråtit dig till söms: Ja, flera gånger
Biter du på naglarna: Nej
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Gillade han oboyn? Nä usch o fy den smakar jag inte igen!

2010-08-16 @ 18:49:30
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0