Vinterjackor

        Tid: 11:53:36 Datum: 2009-09-04

Sitter i soffan och tittar ut genom fönstret och inser att hösten verkligen är på ingång. (om den inte redan kommit)
Kommer och tönka på att det snart är dags att införskaffa sig en vinterjacka, men att dessa oftast kostar så väldigt mycket nuförtiden.

Med det sagt, vill jag tipsa er om min annons jag har ute på Tradera på just en vinterjacka som jag säljer.

-------> Länk direkt till annonsen

Säljer jackan på grund av att den är lite för liten i armarna till mig. :(


Bild: Jag, Nikon D60

KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sabina

säljer just nu jeans på min blogg =) kika in och kolla!

och ja hösten är VERKLIGEN på väg :(

2009-09-04 @ 11:56:18
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0