Spelnörden i mig :P

        Tid: 10:04:13 Datum: 2009-09-12

Vad många inte vet om mig är att jag älskar spel. :)
Vanliga, hederliga sällskapsspel, dataspel, tv-spel o.s.v.

Nu har jag blivit fruktansvärt sugen på och skaffa The Sims 3.
Känns som om jag är den sista levande personen på denna jord som inte har det eller ens provat spela det.
Sims 2 har jag, men det har jag inte sett på evigheter då jag lånat ut det och det har tydligen väldigt svårt för att hitta hem igen + mina andra spel tillhörande Sims 2.
 :´(

Ialla fall.... Nu är jag som sagt var sugen på att beställa hem Sims 3.
Jag vet dock inte om jag tycker det är värt pengarna, så om någon har en åsikt om spelet och har testat det själv får ni gärna dela med er av era åsikter i en kommentar.

Dessutom har jag börjat ruva på en annan tanke.... men det får jag nog hålla hemlig ett litet tag till, ialla fall tills jag pratat med en person och fått en annan syn på det hela också och inte bara min egen. :P


Bild: www.thesmims3.com

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Maja

Vad väntar du på klart du ska skaffa Ts3! Det är en annorlunda spelupplevelse mot Ts2 även fast det kan kännas rätt lika från början...



Men det är helt klart värt pengarna men att de släpper expansionerna så snabbt har jag en annan åsikt om :P

2009-09-12 @ 10:17:36
URL: http://majaaz.blogg.se/
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Tack så mycket. Åh, jag vill också spela det :)

2009-09-12 @ 11:24:11
URL: http://malinm.se
Postat av: Sara

Köp det, det är jättebra! :D Jag är själv sims- nörd sen typ 4-5 år tillbaka ;)



Fin blogg :D

2009-09-12 @ 15:15:49
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0