Soft Hands, Kind Heart

        Tid: 20:39:36 Datum: 2009-09-19

I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle köpa hem min handcream från Body Shop i samband med deras kampanj mot trafficking. Detta är nu gjort och jag har precis smörjt mina händer med den. :)
Luktar gott, går in bra i händerna.
Min mamma köpte också en, så det betyder att 154:- nu gått till ECPAT eftersom 77:- för varje köpt Soft Hands, Kind Heart Handcream går direkt till de och deras arbete med trafficking.

Någon mer som äger denna eller någon mer som funderar på att köpa en?



Bild:
Jag, Nikon D60

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Jasse

Sv: Frecky friday xD Eller hur det stavas :p

2009-09-19 @ 20:51:27
URL: http://dyingcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0