Rösta på sig själv?

        Tid: 15:43:18 Datum: 2009-09-16

Det är väl inte många som missat att det snart är dags för BlogAwards 2009?


Jag tittade precis in hos Blondinbella och fastnade vid hennes inlägg med rubriken Så här röstar jag och det handlar om hur hon röstar i de olika kategoriorna. Jag struntar i hur hon röstat i de kategorier hon själv inte är nominerade i, men hon har röstat på sig själv i kategorin Årets Blogginspiratör och Årets veteran.
Hennes motivering till Årets Blogginspiratör är b la att hon vill inspirera sina läsare, att hon ofta skriver inlägg som ska peppa och stärka oss läsare. Till Årets veteran skriver hon att hennes anledning till att rösta på sig själv är att hon bloggat sedan hon var 14 år, år 2005.Att hon ligger lite bakom att bloggar blivit så stort i Sverige.

Jag tycker inte att det är rätt att rösta på sig själv.
Tycker att man, som nominerad, ska lita till sina läsare. Vinner man, så ska det vara för att ens läsare har röstat på en.... inte att man själv röstat på sig. För mig känns det lite väl egoistiskt att rösta på sig själv och att man inte riktigt vill att någon annan ska lyckas, vinna.

Jag tycker oftast att Bella skriver bra inlägg, men här sjönk hon faktiskt lite i mina ögon.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: sanna zhang

nej asså jag har privatlektion med en lärare.. det är som hemspråk fast bara jag o läraren då.. alltså lektion på mitt eget språk xD

2009-09-16 @ 15:47:36
URL: http://sannazhang.blogg.se/
Postat av: zoe

hon har säkert inte röstat på sig själv men hon kanske tycker att det är hon som är värd att vinna i dom kategorierna? jag själv tycker att blondinbella är en värdig vinnare, precis för dom anledningarna som hon själv skrivit...

2009-09-16 @ 15:48:57
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Tack så hemskt mycket sötnos (:

2009-09-16 @ 18:29:24
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Absolut, det går jättebra!

2009-09-16 @ 19:23:48
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0