Mår skit

        Tid: 10:13:38 Datum: 2009-09-11

Usch, sitter här vid datorn och mår skit. :(
När jag körde hem från skolan igår, vid 17.00-tiden började jag få en riktigt hemsk huvudvärk som bara blev värre och värre. Självklart hade jag glömt mina treo hemma, så jag hade ju inget jag kunde ta. Ångesten och paniken kom krypandes också eftersom jag satt och tänkte på att jag hade nästan en timme hem och att jag aldrig kom till att klara det.
Riktigt jobbigt var det och köra och stundtals kände jag mig väldigt yr också. :( Ledsen, rädd, ångestfylld och lite smått panik gjorde jag mitt bästa när jag körde hem.
Kom hem strax innan 18.00, ställde bilen på uppfarten och sade till B att han fick backa in den där den ska stå. Tog av mig skorna och gick rätt upp och lade mig. Kan ju säga att saker och ting inte blev bättre, behöver dock inte gå in på detaljer.

Sov från ca kl.18.00 fram till ingefär 06.30 idag = 12,5 tim ungefär.
Sitter här framför datorn nu och ska försöka ge mig på och skriva ett skolarbete.
Känner mig lite smått yr och inte helt 100, men jag måste skriva arbetet och få iväg det innan 14.00.

Men... först ska jag ner och hämta ett glas nyponsoppa för och få i mig lite c-vitaminer.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0