Hur hinner man??

        Tid: 19:56:04 Datum: 2009-09-24

Jag har skrivit endast ett inlägg idag och det beror på att jag varit hemifrån sedan ca 07.20 imorse fram tills ungefär 18.15 ikväll. Sedan jag kom hem har det blivit middag, en dusch och lite undanplockning.
Nu först hitta jag tiden för att gå in på min blogg och skriva.

Hur hinner så många andra med att slänga in flera inlägg om dagen?
Handlar det om att jag prioriterar annat eller är det så kanske att jag är lat?
Kan jag inte dela min tid på allt jag vill? Är jag oorganiserad eller vad?

Jag förstår det inte.
*kliar mig i huvudet*

Känns förvisso som om jag inte hinner med mycket alls.
Ialla fall inte av det jag skulle vilja. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej. Jag har gjort många inlägg idag :) Men å andra sidan har jag ju inte så mycket för mig. Haha.

nu blir det ett inlägg til sedan ska jag se på tv. Kram

2009-09-24 @ 20:05:24
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0