Hemma

        Tid: 15:43:40 Datum: 2009-09-03


Bild: Jag, Nikon D60

Det blev lite tidigare hemgång än vad som var tänkt från början.
Skulle egentligen inte slutat förrän 16.00, men nu är det som så att jag sitter hemifrån och skriver detta inlägg.
Det betyder ju att jag redan slutat. :P
Slutade lite innan 14.00 tror jag klockan var.

Nu har jag ätit lite mat och en bit kladdkaka till efterrätt och självklart ett glas coca cola. :)
Jag har blivit tokig i cola.

Nu ska jag alldeles snart bege mig iväg igen.
Ska till Väla för lite shopping.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Katie

Jo, jag har så himla svårt att förstå folk som inte äter. Jag blir jättekonstig om jag inte äter. Kroppen orkar inte med något!

2009-09-03 @ 16:34:32
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: melissa

jag har oxå en nikon d60 :)

2009-09-03 @ 20:43:15
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0