Bloggtips

        Tid: 16:26:26 Datum: 2009-09-02

Här kommer denna veckans bloggtips:

Rozaleen

Hon är 22 år, bor i Eskilstuna och utbildar sig till förskolärare.
Jag har precis upptäckt denna bloggen och anledningen till att jag fastnat för den är för att hon, precis som jag, utbildar sig till förskolärare. Vi läser dock vid olika skolor, men det är kul och läsa en blogg där personen har något gemensamt med en själv. :)

Detta är mitt bloggtips denna veckan.



Har ni några tips på bloggar som ni tycker borde få mer uppmärksamhet, så skriv adressen i en kommentar & varför du tycker att just den bloggen ska få en länk, så går jag in och kikar och vem vet.... kanske är det just din blogg eller den bloggen du tipsade om som jag länkar till.

KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Rozaleen

vad roligt & vad gulligt gjort av dig! :)



heja förskolelärare! ;D

2009-09-02 @ 16:44:50
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0