Bloggtips

        Tid: 15:15:22 Datum: 2009-09-08

Mitt bloggtips för denna veckan är:

Malin M

Det är en tjej på 20 år (tror jag) som heter Malin Månsson.
Anledningen till att jag fastnat för hennes blogg är dels för att hon studerar i Lund (och jag själv i Malmö) och för att hon verkar vara en tjej med bägge fötterna på jorden.
Hon skriver om sin skola, sina studier, rent allmänt, mode o.s.v.



Återigen vill jag påminna er om att om ni har en blogg ni tycker förtjänar lite mer uppmärksamhet, så skriv en kommentar där ni skriver adressen till bloggen och varför ni tycker att jag ska ha den med på bloggtips.
Kanske är det just den bloggen ni tipsade om som kommer upp här med en länk. :)

KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

aw tack så hemskt mycket tjejen :) underbart! (ja jag är 20, haha)

2009-09-08 @ 18:56:48
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0