Att arbeta i grupp

        Tid: 16:16:40 Datum: 2009-09-08

Jag har aldrig varit förtjust i att arbeta i grupp utav den anledningen att någon ofta blir bortglömd.
Det behöver inte vara med mening eller med vilje, men oftast blir någon glömd och utanför.
Man glömmer höra av sig till alla och när personen sedan konfronterar så skyller den ena på den andra och den andra på den trejde o.s.v.

Jag vet att det är viktigt att kunna arbeta i grupp och jag arbetar verkligen på det.
Men ibland blir ens farhågor sanna och då blir man lite ledsen och nedstämd.
Men,men.... nya tag, nya leende och nya försöka till positivt tänkande.
:P

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: dani

Klart du ska:)

biljetterna är slutsålda dock, eller har jag fel?

Göteborg, var, så, sjukt, jävla, bra. Var du på bägge konserterna eller bara de ena?



Haha.

2009-09-08 @ 16:18:04
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0