090913

        Tid: 08:42:25 Datum: 2009-09-13

Godmorgon

Skulle gett nästan vad som för att gå upp till sängen igen och krypa ner under täcket och sova ett par tim till, men jag ska vara hemma hos mina föräldrar vid 09.30 för att sedan bege oss till Sofiero Hundutställning.
Det är tanken ialla fall. :)

Titta på en massa mysiga berner sennen..... men frågan är om jag klarar det idag. :(
För er som kanske inte vet... så var jag tvungen att avliva min älskade berner sennen Fatika i början på feb. detta året och det tog mig fruktansvärt hårt. Går inte en dag utan att jag tänker på henne
och saknaden efter henne är enorm trots att det gått sju månader.
Smärtan lever jag med fortfarande, varje dag.....
Jag tror inte att någon förstår hur mycket Fatika betydde för mig och där finns
inget på denna jord jag inte skulle kunna göra för att få henne tillbaka.

Ialla fall..... (innan tårarna kommer) så ska vi till Sofiero.
Efter det vet jag inte riktigt vad som händer.... Jag ska försöka köpa Sims3 idag.... kanske.....

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta passande kläder för idag.
Berner sennen har en tendens att dregla lite ibland och då passar ju inte direkt
oömma kläder om man vill klappa och gosa med någon sådan idag. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: vic

tja gör du:D?

2009-09-13 @ 11:51:23
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0