Uselt humör

        Tid: 10:32:12 Datum: 2009-10-11

Idag är jag verkligen inte på något bra humör.
Vet inte riktigt vad det beror på....
Känner mig bara väldigt lättirriterad, blir sur för minsta lilla trots att det inte finns någon större anledning till att bli sur, har ont i mitt vänstra ben utan att veta varför, det regnar... Ja, jag kan nog göra listan lång med saker som är fel idag. Det jobbiga är ju att klocka inte hunnit bli speciellt mycket... Jag hoppas att mitt humör vänder snart, för så här vill jag inte vara hela dagen. Tycker det är jobbigt att vara med mig själv när jag är sån som jag är idag.... vad tycker då inte andra om att vara i min närhet när jag är så här? :P

Några tips som gör att man blir på bättre humör?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Precis det jag menade : ) Att man inte kan vara lika impulsiv och spontan när de är småttingar med i bilden : )

2009-10-11 @ 11:13:14
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0