Upptagen, omotiverad

        Tid: 12:50:03 Datum: 2009-10-31

Ja, vilken ursäkt som helst går bra för varför jag inte uppdaterat min blogg på ett par dagar nu.
Inte haft tid, inte haft ork, inte haft motivation... Ja, väl själva.
Lördag idag och..... vi ska inte göra något speciellt. Väntar på att mamma och pappa ska komma, men de kommer inte förrän vid 15-15.30. Det ska meckas bil när de kommer, dock inte jag som ska mecka utan jag ska prata skit med mamma. :P Sedan blir det till att laga lite middag som idag kommer bestå av pannbiff, potatis, sås, lingon och gurka. Mums. :)

Igår tillbringade jag nästan hela eftermiddagen hemma hos Sarah och det var riktigt trevligt. :) Jag är så glad över att vi hittade tillbaka till varandra igen, för det känns som om man kan vara sig själv med henne..i hennes sällskap. Man behöver inte göra sig till och hon förstår mycket utav det som jag går igenom och det är skönt och ha någon som förstår vad man menar och vad man pratar om.

Nej, nu ska jag fortsätta städa här hemma. Hur tråkigt som helst, men det ska ju göras så det är lika bra att sätta fart... så blir jag färdig och slipper tänka på det sen. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: sarah

Naw tack för så fina ord ;) Mmm pannbiff. när ska vi komma?? Haha. Gud vad sugen jag blev nu :) Massor av kramar

2009-10-31 @ 15:07:48
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0