Segt

        Tid: 07:37:01 Datum: 2009-10-13

Hela kvällen igår försökte jag logga in på min blogg, men det var ju sååååååååååå segt att det inte gick.
Har förstått att det inte bara var jag som hade problem med inloggningen.
Trist när det är så, men idag verkar det fungera ialla fall.

Idag är det skola, ska faktiskt köra om ca 30 min och jag är inte klar än.
Hur länge jag blir i skolan idag vet jag faktiskt inte då vi ska arbeta i vårt arbetslag.... och jag tror inte att det kommer gå så bra. Men.... nu ska vi inte vara negativa, utan vi ska försöka vara positiva och se det som är bra....även om det inte finns något. :P

Efter skolan ska jag hem och göra armbandet jag skulle gjort igår, men som inte riktigt hindes med.
Sedan vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer mer... Är enormt sugen på att fotografera idag.... men jag får se..... Ska nog ta med mig kameran ialla fall... för säkerhets skull. :P

Nej, nu ska jag gå och göra mig klar.
Hörs när jag kommer hem... om inte blogg.se är segt idag igen.


Bild: Google

Jag hade dock gärna gått upp och lagt mig igen. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hahaha de kommer :=) va gör du nu då ?

2009-10-13 @ 10:10:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Emmelit

nej jag blev ju tvungen till att lyssna vad fan det var då alla skrev om dom.. å det var verkliegn inte ngt i min smak. usch usch! :)

2009-10-13 @ 10:14:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0