Pausa med julmust

        Tid: 18:47:32 Datum: 2009-10-25


Bild: Jag, Nikon D60, 18-55mm objektiv, Close Up +4 filter

Jag har försökt skriva ett skolarbete nu ett par tim, men allt jag har än så länge är en halv A4 sida. *suckar* Arbetet ska vara inne på tisdag och det går verkligen åt skogen.... Jag har haft huvudvärk hela dagen och inte känt mig speciellt motiverad till att göra någon skola, hittat andra saker som lockat mer och dessutom förstår jag inte riktigt vad det är läraren vill ha i texten. Jag förstår inte uppgiften till 100% och det gör att jag känner mig frustrerad.

Nu ska jag dock dricka lite julmust... sedan blir det nog en treo och sedan sängen. Vet att det är väldigt tidigt, men mår man inget bra så kan man nästan gå och lägga sig hur tidigt som helst... eller det är kanske bara jag som kan det?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0