Min rosa idé

        Tid: 20:47:55 Datum: 2009-10-02

Hej allihopa

Jag vet att jag igår skrev att jag skulle presentera min idé om hur vi kan bidra till kampanjen Rosa Bandet.
Som ni märkt har inte denna idé blivit presenterad än och det lär dröja tills imorgon eftermiddag innan den kommer upp här på bloggen. Anledningen är att saker som man inte kan påverka, hindrade och ändrade om i det jag hade planerat. Men nu är det på rätt spår igen, så gott som, så nu finns tiden till att genomföra det hela. :)

Jag ser framemot att få presentera min idé och jag hoppas att det är någon som tycker om den. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad e det du ska göra eller vad e din idé??Nyfiken!!Kram

2009-10-03 @ 15:13:22
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0