Mer än jag??

        Tid: 22:25:22 Datum: 2009-10-31

Är det någon mer än jag som ligger hemma, nerbäddad i soffan trots att det är Halloween??
De allra flesta är väl utklädda och festar nu??
Jag har faktiskt aldrig varit på en maskerad, så jag tycker det skulle vara kul och gpå någon gång i framtiden. :) Jag vet inte vad jag skulle klä ut mig som... kanske en ängel med svarta vingar, en söt liten katt eller en Gustav-katt.... Ja, jag vet faktiskt inte vad jag skulle klä ut mig som.

Vad har ni klätt ut er till ikväll eller vad skulle ni vilja klä ut er till om ni skulle på en maskerad?

Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan gå upp och krypa ner i sängen istället. Sov gott allihopa!!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: sarah

Haha japp jag ligger också hemma på soffan. Fast det har ju sin förklaring till varför. Fast även om foten varit bra hade jag nog legat här ändå :P Sov gott Kramar

2009-10-31 @ 23:54:36
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: sarah

Klart vi kan fika. Säg bara till när du känner för det i veckan:) Jag e ju här på soffan och går inte någonstans :P Kram

2009-10-31 @ 23:56:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0