Malmö

        Tid: 11:01:43 Datum: 2009-10-20

Sitter just nu nere i Malmö, på skolan, och arbetar tillsammans med mitt arbetsgrupp.
Vi sitter och redigerar och klipper ihop en film vi var ute och filmade förra veckan i Malmö.
Vi är sex stycken, så det kan kännas lite.... Man kan känna sig lite onyttig. Man sitter mest och tittar på den som sitter vid datorn och klipper eftersom det endast är en som kan göra det.

Jag sitter vid min egen dator och letar efter fakta till barnmisshandel, våld i hemmet, mobbning och så vidare.
Jag ska ta en del bilder som ska representera lite olika saker också, så det ska bli kul... fotograferingen.

Nej, nu ska jag se om jag kan göra något vettigt... Börjar bli lite knäpp på och endast sitta här och inte göra någonting. Jag vill ta kort, jag vill fotografera, jag vill skriva.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Jo ibland har man lite tur :) väntar istället in en del kurslitteratur som ska komma på posten i veckan som jag ska plugga in. men just idag är jag totally free :D

2009-10-20 @ 11:12:44
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 13:55:12
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas det gick bra med filmen!



Sv: Så BRA att du hittade tapeter, de har så mycket snyggt tycker jag :)



Ha en fin onsdag, Kram Elin!

2009-10-21 @ 01:23:25
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0