Lässtund

        Tid: 21:07:19 Datum: 2009-10-22


Bild: Jag, Nikon D60, objektiv 18-55mm,
Close Up -filter +4

Nu ska jag snart bege mig upp i sängen, krypa ner under täcket och läsa ett litet tag i min bok, Flickan som inte fick finnas. Den ska jag ju vara färdigläst om en vecka......och jag var på s 36.... så jag har lite att läsa.
Imorgon ska jag vara i skolan kl 10.00. Ska arbeta lite med gruppen innan examinationen kl 13.00. Förhoppningsvis kan jag få sluta lite tidigare eftersom vi får hem snickare och rörmockare imorgon..men det beror väl på om läraren är snäll och generös. Återstår och se imorgon... gissar jag på... eftersom jag inte fått något svar på mitt mail jag skickat till honom.

Nej, nu är det sängen nästa med min bok.
Sov gott.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så härligt med en bra bok, fin bild också!



Kram Elin!

2009-10-22 @ 21:10:11
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Åsa

Varit hos dig 2 ggr denna vecka.Ingen som var hemma. Provar igen i morgon

2009-10-22 @ 22:39:18
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0