Inte ens påbörjat

        Tid: 08:41:49 Datum: 2009-10-22

Sitter i soffan och mår riktigt dåligt idag. :(
Vet inte vad det är med mig.

Skulle vilja lägga mig och sova igen, men jag vet inte när eller om snickare och rörmockare kommer idag.
Jag tycker hela denna situationen blivit hanterad väldigt fel. Det är väl inte meningen att man ska behöva sitta hemma som en fånge och vänta på om de kommer eller ej? De hade sagt till min sambo att de ringde i god tid innan, men vad innebär det? Är det en timme innan eller är det två timmar innan? Jag känner mig bara riktigt frustrerad och irriterad över hur det hela har skötts. Dessutom skulle det nästan vara färdigt nu, men istället är det inte ens påbörjat. *grrr* Trevligt när helgen snart är här också. *suckar*


Bild: Jag, Nikon D60

Som ni ser på bilden så är det ju inte påbörjat ens och jag är frustrerad.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0