I brist på annat

        Tid: 09:44:09 Datum: 2009-10-04
I brist på annat kommer här en lista som jag hittade på Cosmopolitan.

1) Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mina föräldrar kom på ett överraskningsbesök med fika :)

2) Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och lyssnade på min sambo och Nellie

3) Vad gjorde du för 15 min sedan: Surfade runder på nätet

4) Det sista du sa högt: "Så kan du inte säga"

5) Det senaste någon sa till dig: "Hur gör man nu då?"

6) Vad har du druckit idag: Vatten än så länge

7) Vad var det senaste du åt: En macka med leverpastej och smörgåsgurka

8) Vad var det senaste du köpte: Kommer inte ihåg

9) Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

10) Vad är det för väder hos dig nu: Grått och trist

11) Godaste glassmaken: Choklad

12) Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag nog faktiskt

13) Sover du tungt: Nej, det gör jag inte

14) Drömmer du mardrömmar: Ja, det händer.... om min hund, Fatika, som jag fick avliva i feb. i år

15) Trivs du med ditt jobb/din skola: Nja, både ja och nej

16) Favoritklädsel: Leggings och en mysig, stor överdel till det

17) Favoritlåt just nu: Har ingen favoritlåt

18) Vad ser du om du tittar till höger: Nellie

19) Vad gör dig glad just nu: Min sambo och Nellie

20) Vad ska du göra härnäst: Vet inte faktiskt

21) Höger eller vänsterhänt: Höger

22) Humör just nu: Bra

23) Favoritgodis: Har nog inget speciellt

24) Kläder just nu: Pyjamas och mysbyxor

25) Sommarplaner?: Har inga inför nästa och denna är precis slut

26) Hur många kuddar sover du med: 2 st

27) Spelar du något instrument: Nej, men vill och ska lära mig spela gitarr

28) Morgon eller nattmänniska: Varken eller... men måste jag välja är jag nog mer en morgonmänniska

29) Vad är viktigast för dig: Tillit, trygghet, säkerhet och kärlek

30) Är du kittlig: Ja, väldigt kittlig

31) Snarkar du: När jag är förkyld annars är det smabon som står för det :P

32) Stjärntecken: Fiskarna

33) Äckligaste insekten: Daggmaskar

34) Längtar du mest efter just nu: Kela och gosa med min sambo

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Filippa

Kul lista =)

2009-10-04 @ 12:06:51
URL: http://inourhighheels.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Okej :D

Jag tycker höga stövlar :)



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

2009-10-04 @ 15:10:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv: Jodå, den var rätt kul. Förut hade jag kopierat och skrivit själv. Men nu orkar jag inte riktigt... ;)

2009-10-04 @ 15:21:09
URL: http://inourhighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0