Frustrerad

        Tid: 07:45:18 Datum: 2009-10-21

Det är en hel vetenskap detta med den förbannade vattenläckan.
*suckar*
I fredags förra veckan, var här folk ifrån Skanska och kollade vad de skulle behöva göra och de sade att de satte igång på fredag. Skönt, då är det färdigt till helgen - tänkte jag. Så fel jag hade!!!!
I måndags var snickaren sjuk som skulle komma hit, så det kom ingen. Det skulle komma en rörmockare på eftermiddagen (i måndags) det kom ingen. Igår var här igen och nu på morgonen har här varit en rörmockare och tittat på vår läcka och på hur han kan flytta vår vattenberedare då den så korkat står placerad i köket. *grrrr*
Imorgon eller på fredag kommer han tillbaka och ska flytta beredaren. Om någon snickare kommer idag och iså fall när och vad de ska göra, vet jag inte.

Känns som om jag och sambon hela tiden leker pussel med vem som ska vara hemma och vem som ska vara här när ingen av oss kan vara lediga. *suckar* Dessutom betyder detta att de inte är klara innan helgen... då de inte ens börjat. Hur ska de kunna börja riva golvet om de inte flyttat beredaren, då den står i köket och där fuktskadan är?

Jag känner mig trött, ledsen och frustrerad.
Jag trodde inte att det skulle vara så här omständigt att få fixat saker och ting. Det är ju inte bara de som har ett jobb eller andra åtagande och sköta. Det har vi också.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0