Disney XD

        Tid: 09:11:17 Datum: 2009-10-04

Nu så här på morgonen denna söndag är det Disney XD som visas på tv:n.
Anledning: Nellie. Vi passar B.s systers dotter sedan igår och därmed blir det lite tecknat nu på morgonen. :) Frukosten är redan äten och det är redan full rulle på Nellie.

Vad man sedan kan tycka om dagens tecknat är ju nästan ett helt annat inlägg.
Jag tycker att det har blivit för mycket våld. Jag saknar My Little Ponny och sådan tecknad. Eller.... där var kanske våld i de också, men inte på samma sätt. Nu tycker jag att varje tecknad serie är våld, på antingen ena eller andra sättet. Hur har det blivit så egentligen?

Nej, nu ska jag inte gå in djupare på det... utan det får bli ett helt annat, eget, inlägg.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0