Beställningsinformation

        Tid: 11:19:02 Datum: 2009-10-05

Jag älskar att sitta och pyssla med armband och tänkte därför nu börja sälja så smått.
Du kan därför nu beställa armband hos mig.
Armbanden gör jag helt själv och därför blir inte det ena likt det andra, utan alla är unika på sitt sätt.

Material jag använder mig av till de flätade armbanden:
*
Till de flätade armbanden använder jag mig av band i mockaimitation i valfri färg, utav de färger 
   jag har hemma. Går bra att kombinera valfri färg.
* Låset är ett silverfärgat klolås.
* Allt silverfärgat är pläterad metall, alltså inte äkta silver. Detta gör att det silverfärgade med tiden
   kommer att bli mörkare eftersom det slits.

För längre hållbarhet:
*
Utsätt inte ditt armband för vatten, inte alls.
* Ta av armbandet om/när du ska träna.

Övrig information:
* Armbanden görs i den ordning som beställningarna- & betalningarna kommer in.
* Du får ett bekräftelsemail när jag sett din beställning, så du vet att den blivit mottagen.
* Betalning ska vara inkommen på mitt konto innan jag skickar armbandet.
* Ingen retur, såvida det inte är något fel på armbandet som jag orsakat.
* Bild på färdigt armband kommer att läggas upp på min blogg. Önskar du länk till din blogg, går detta att ordna.

Vill du beställa ett armband, skicka ett mail till
[email protected]

Där skriver du hur du vill att det ska se ut, det vill säga:
Vilken / vilka färger och om du vill ha berlock så skriver du hur många och av vilken / vilka.

Här kan du se tillgängligt material.

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0