Beställning av julgardiner

        Tid: 12:09:19 Datum: 2009-10-26

Som de flesta kanske redan vet, så är det snart jul. :P Två månader till så är det julen 2009. Jag som så många andra undrar vart tiden tagit vägen. Ialla fall.... Idag har jag beställt julgardiner till vårt storarum eftersom vi har fler fönster där nu än vi hade innan. (då vi bodde i lägenhet) Hittade några jag ville ha, men att betala nästan 300:- för gardiner till ett fönster, vilket betyder 900:- för julgardiner till våra fönster, är lite väl mycket. Människor som lägger så mycket pengar på julgardiner har antingen för mycket pengar eller så försöker hålla en fasad utåt som inte håller i längden. Ialla fall.... Mina gardiner, som jag beställt, kommer ifrån Halens och kostade 170:- för två längder. :) Överkomligt och bra. :)


Halens

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Monica

jag har varken för mkt pengar eller försöker hålla en fasad men mina gardiner kostade så mkt iallfall..

2009-10-26 @ 16:00:03
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Lijna

Jättebra val av gardiner!

Postat av: Monica

jag glömde att skriva att dte var till förra året i den andra lägenheten.. Då gjorde vi det ihop om att få använda dom detta året igen. Men ikke sa nicke.. detta året blir det inga julgardiner, kommer bli för dyrt i detta vardagsrummet eftersom vi har ett stort burspråksfönster..

2009-10-27 @ 11:01:37
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0