091010

        Tid: 09:32:35 Datum: 2009-10-10

Godmorgon

Ligger i soffan, med tv:n på, en filt över benen och med laptopen i knäet. Vad annars? :P
Lördag idag och det finns lite inplanerat på dagens schema. :) B la ska B klippa sig 11.30 så jag får väl snart se till så att han kommer upp ur sängen så vi slipper stressa. Ikväll blir det ev bio. B ville titta på Flickan som lekte med elden. Det blir iså fall en rätt tidig bio, typ vid 18.00 för jag är inte så förtjust i att gå på sen bio. Jag förstår inte riktigt meningen med att åka på en bio kl 21.00 på kvällen och sedan inte vara hemma förrän 00.00-01.00 på natten. Kanske bara jag som är tråkig och trist, men... jag gillar inte sena biobesök.
Dessutom är filmen två timmar lång, så jag hade somnat om vi inte åkt in förrän vid 21.00. :P

Vad ska ni själva hitta på denna lördag?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni gör ett klokt val och se den filmen.Den är riktigt bra,iaf i mitt tycke och smak.Dom 2 timmarna känner man inte av :)

2009-10-10 @ 10:17:22
Postat av: Sarah

Gud vad mysigt med bio :) Jag gillar inte gå på bia känner mig så instängd:( Hoppas iallafall att filmen e bra :) Vi ska på middag hos mina föräldrar ikväll :) Kram

2009-10-10 @ 12:37:27
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

jag skall på vinkväll med några vänner :D



Ha en fortsatt trevlig lördag! :D

2009-10-10 @ 15:13:47
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0